Call Recording

Call Recording (telefoongesprekken opnemen) kan door bedrijven en organisaties om de meest uiteenlopende redenen worden toegepast. Enkele van die redenen zijn;

  • Trainen en beoordelen van agenten
  • Vastleggen van telefonisch gemaakte afspraken
  • Vastleggen van telefonische bedreigingen
  • Vastleggen van gesprekken in verband met compliance regel- en wetgeving
  • Inventariseren en verbeteren klanttevredenheid

Alle bovengenoemde redenen om telefoongesprekken op te nemen vragen om een specifieke oplossing die gericht is op de doelstelling waarom een organisatie haar gesprekken wenst op te nemen. Ook spelen andere factoren mee zoals bijvoorbeeld de integratie met de bestaande telefonie-omgeving of de integratie met bijvoorbeeld een CRM systeem dat gebruikt wordt. Ook technische factoren zoals bijvoorbeeld het al dan niet virtualiseren van de geboden oplossingen of het (centraal) opnemen van telefoongesprekken op meerdere locaties spelen een rol in het bepalen van de juiste oplossing. Ook kunnen er additionele wensen/eisen zijn zoals bijvoorbeeld screenrecording (het vastleggen van de handelingen van een agent op de pc) of Quality Monitoring (het elektronisch beoordelen en scoren van agents). Ook bij de keuze voor een “on-premise” call recording of een hosted oplossing voor recording in the cloud kunnen de specialisten van BPS u terzijde staan. Klik hier voor meer informatie betreffende het opnemen van telefoongesprekken.

De specialisten van BPS inventariseren samen met u uw recording behoefte en wensen en doen u op basis daarvan een uitgewerkt voorstel toekomen. BPS neemt vervolgens het complete traject uit handen van inventarisatie t.m. oplevering;

  • Inventarisatie recording behoefte plus eventueel aanvullende wensen en eisen
  • BPS doet u een voorstel
  • Installatie recording oplossing, indien gewenst of benodigd compleet met alle benodigde hardware
  • Configuratie van het systeem
  • Training van beheerders en gebruikers
  • Service en onderhoud op basis van het afgesloten SLA
Telefoongesprek opnemen

Bij BPS geloven wij niet in het concept “one size fits all”, daarom werken wij ook samen met enkele gerenommeerde call recording fabrikanten. Samen met deze fabrikanten staan wij garant voor een kwalitatief hoogwaardige oplossing die precies datgene biedt wat u van een call recording oplossing verwacht. De door ons geboden oplossingen worden wereldwijd toegepast bij zowel kleine organisaties als bij middelgrote en grote, beursgenoteerde ondernemingen.

Enkele call recording merken die wij momenteel in ons assortiment voeren;

Naast het opnemen op de trunk (telefoonlijn) kunnen wij ook actieve integraties met uw telefonieplatform leveren. In principe ondersteunen wij alle grote merken met een actieve integratie. Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met ons zodat wij samen met u kunnen bepalen of wij ook het door u gebruikte telefonie platform ondersteunen.

Lees ook onze blogpost op bpsonline waarin we eenvoudig uiteen zetten hoe u eenvoudige telefoongesprekken kunt opnemen: Hoe kan ik telefoongesprekken opnemen?

Enkele merken die wij ondersteunen:

Natuurlijk ondersteunen wij nog meer merken maar ook de mogelijkheid van bijvoorbeeld sip-trunk recording kan een goed alternatief zijn voor uw specifieke behoefte. Neem geheel vrijblijvend contact met onze experts op. Zij staan klaar voor u om samen met u te inventariseren wat uw behoefte is voor het opnemen van telefoongesprekken en met welk produkt/produkten dit gerealiseerd kan worden.